wtorek, 9 stycznia 2018

LIPOSUKCJA - zabieg chirurgi estetycznej

Wiele osób źle czuje się z nadmierną ilością tłuszczu, a jednocześnie własnym ciałem. Tym samym, często osoby otyłe - nie potrafią uporać się z własnymi kompleksami - zamyka się w sobie i traci kontakt z najbliższymi. Kiedy jednak diety nie pomagają, na pomoc przychodzi liposukcja.

Czym jest liposukcja?

Liposukcja to inaczej odsysanie tłuszczu. Zaliczana jest do operacji kosmetycznych, która polega na usunięciu tkanki tłuszczowej w miejscach, gdzie jest jej zbyt dużo, takich jak brzuch, ramiona, pośladki, uda, szyi i plecy. Choć zabieg ten usuwa jedynie tłuszcz, to w przypadku znacznej ilości tkanki, liposukcja może spowodować utratę wagi większą, niż zredukowana jej ilość.



Zabieg liposukcji ma zagwarantować jak najmniejszy dyskomfort dla pacjentów, a także w trakcie operacji zachowana musi być równowaga płynów. Nie powinna również ona ingerować, bądź ingerować jak najmniej w sąsiednie tkanki. Co więcej - przed operacją należy określić właściwą ilość odessanego tłuszczu.



Jak wygląda zabieg?

Zabieg liposukcji - wbrew pozorom - nie jest zbyt trudny. Lekarz - przed operacją - konsultuje z pacjentem wszystkie szczegóły, tak aby uzyskać jak najlepszy efekt oraz umożliwić osobie otyłej normalne życie. Liposukcja jest przeprowadzana w znieczuleniu ogólnym, bądź miejscowym - w zależności od ogólnego stanu zdrowia pacjenta oraz ilości odsysania tkanki za jednym razem.
Tłuszcz jest usuwany za sprawą kaniuli, czyli plastikowej rurki oraz urządzenia ssącego.

Więcej informacji możemy dowiedzieć się na głównej stronie jednej z najlepszych klinik chirurgi medycyny estetycznej w Polsce - www.chirurgiaestetyczna.pl


Zabieg można przeprowadzić na kilka technik:


- Liposukcję ssącą, standardową metodę liposukcji

- Liposukcję z USG, wspomaganą przez ultrasonografię oraz fale ultradźwiękowe

- PAL wykorzystujący kaniulę z mechanicznym ruchem, tak by lekarz nie musiał wykonywać     dowolnej liczby wychyleń

- Podwójną kaniulę liposukcji, gdzie do zabiegu stosuje się dwie rurki, jedną wewnątrz drugiej

- Wspomaganie liposukcji zewnętrznym USG - energia ultradźwiękowa stosowana jest przez   skórę, bez ingerencji igieł

- Liposukcję wodną

- Liposukcję wspomaganą laserem


Technikę tumescencyjną, gwarantującą znieczulenie miejscowe do dużych ilości odsysanej  tkanki.
Ze względu na małe nacięcia, a dużą ilość cieknącego płynu, lekarze decydują się na pozostawienie otwartego nacięcia, a zszycie ma miejsce dzień lub dwa dni później.

Dla kogo jest przeznaczony zabieg Liposukcji i kiedy można go stosować?


Liposukcja jest wyjściem ostatecznym, kiedy ćwiczenia i diety zawodzą. Aby przejść zabieg, należy ukończyć 18 lat, a dodatkowo cechować się dobrym stanem zdrowia. Co więcej - należy stosować również diety i regularnie ćwiczyć.

Do zabiegu mogą nie zakwalifikować się również osoby chorujące na między innymi cukrzycę, zakażenia, problemy z sercem oraz naczyniowe. Dużym ambarasem może być też wiek osób starszych, gdyż skóra jest mniej elastyczna i gorzej dostosowuje się do nowego kształtu.

Zabieg liposukcji można wykonać tylko po ukończeniu osiemnastego roku życia. Co więcej - jest on przeznaczony dla osób, które regularnie ćwiczą i stosują diety odchudzające, a mimo to - próby schudnięcia spełzają na niczym.

10 komentarzy:

  1. Nigdy jeszcze nie korzystałam z zabiegów medycyny estetycznej, ale ostatnio zastanawiam się nad powiększeniem ust kwasem hialuronowym. Nie podoba mi się ich kszałt i mam na ich punkcie ogromne kompleksy. Wciąż mam jeszcze pewne wątpliwości, choć jestem już umówiona na pierwszą wizytę (medycyna estetyczna wrocław). Mam nadzieję, że rozmowa z lekarzem rozwieje je wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy wpis. Wszystkie najważniejsze informacje w jednym miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z na prawdę dobrych i sprawdzonych klinik medycyny estetycznej, mogę wam polecić abyście sprawdzili ofertę dostępną tutaj https://esticlinic.pl/ . Tak klinika w Bytomiu oferuje na prawdę spory zakres wykonywanych zabiegów, także na pewno każdy z was znajdzie tu zabieg któy go najbardziej interesuje

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie bym sobie zrobiła liposukcję na brzuchu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pół roku temu kupiłam moim dzieciom rowery trójkołowe dla niepełnosprawnych. Od tamtej pory wspólnie jeździmy na wycieczki. Schudłam już 7 kg i żadna liposukcja nie jest mi już potrzebna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba już jestem gotowa na to by się zdecydować na liposukcje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zabieg wygląda bardzo dobrze i nie wygląda na zbyt skomplikowany.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja osobiście wybrałam gabinet poleconym przez moją koleżankę. Nie żałuję tego wyboru, moja skóra po zabiegu mezoterapii mikroigłowej jest wyjątkowo gładka i jędrna. Polecam również skorzystać z pilingu kawitacyjnego. Moja skóra jest teraz jak u nastolatki i o wiele lepiej wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  9. Sama zrobiłam sobie ten zabieg i bardzo dobrze wspominam jej przebieg.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przeglądając opcje na badania w Poznaniu, znalazłem fajną stronę. Mają tam wszystko, co potrzebujesz, od tomografii komputerowej po rezonans magnetyczny. Ceny wyglądają też ok, więc nie będzie trzeba przepłacać. A co najlepsze, oferują też usg! Dla tych z Poznania, którzy potrzebują badań diagnostycznych, to może być dobre rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń